از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

کجایی برادر که عجیب تنگ شده این دنیا...
دلم غار می خواهد! یک غار کوچک ولی دنج هم کفایت می کند!
تو که رفته ای وسط آن همه آدم غار ساخته ای برای خودت؛
برای غار ما هم دعا کن...

پ.ن خصوصی
اس ام اس دیشبت عجیب چسبید، عجیب! به هر که به ذهنم رسید گفتم که بخواند نماز "و واعدنا" را تا برایش طواف کنی...

پ.ن عمومی
"شاید از آمال زندگی هر فرد داشتن یک حبیب باشد یا این که حبیبی باشد برای دیگری. توفیری ندارد. مهم در بزنگاه هاست که او را بخواند یا بخوانندش که: الی الحبیب..."
این دو سه جمله معرفی وبلاگی بود که قرار بود زمانی غاری باشد؛ دیر پیدا شد و زودتر تعطیل! بهانه ای شده برای "تگ" معمول این روزها، "الی الحبیب..."

۸۹/۰۸/۱۶
امیرحسین

نظرات  (۵)

سلام حبیب
خواهر زاده ی مکرمه است!


سلام
خدا حفظش کنه
یکیش هم نصیب ما کنه!
یا حبیب الباکین.. !



یا حی !
سلام
آقا خیلی لطف می‌کنید.
البته شما جدی نگیرید. بیش‌تر از بابت خودلوس‌کنندگی‌ه.
ارادت


علیک سلام
مخلص آقای دکتر!
سلام

یه بار قبلا اتفاقی اومدم اینجا با نام و نشون ولی شما به نشونی ما سری نزدی...

ایندفعه اومدم بی نام و نشون و البته فقط به بهانه ی خوندن بهانه های شما.

اینم بگم که از مدل نوشتنتون خوشم اومد و این بهانه ی اصلی برای اومدن دوبارمه

حالا اگه مزاحم نیستم و این خلوت رو به هم نمیزنم، اجازه هست که بازم بیام؟



علیک سلام
من اگر کسی کامنت بذاره قطعا من باب فضولی هم که شده وبلاگش رو می بینم. ولی کلا از طریق گوگل ریدر دنبال می کنم نوشته ها رو جز پنج شش وبلاگ. اون هم تا زمان آزادتر بودنم.
لطف دارید. ما هم کسی نیستیم که بخایم اجازه بدیم یا نه!
چه این روزها همه به دنبال غارند ...

خبریه بگین ما هم بدونیم...

به غار نشین ها یارانه بیشتری میدن؟


حالا که فک میکنم میبینم منم یه غار می خواهم...


دیر اومدی باز که تو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی