از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز...

پ.ن. لطفا اصرار نفرمایید!
پ.ن۲ . "بهانه ها" زیاد شده اند این "روز"ها...

۸۹/۰۸/۱۳
امیرحسین

نظرات  (۸)

ایدنی بنصرک


ان شاالله.
شما هم دعا کنید.
بحث باسا و الضرا و تکان است شاید!
راز نهان دار و خموش،
ور خموشی سخت بود
آنچه جگرسوزه بود،
باز جگرسازه شود
با آن حال و با اینکه میگویند:
راز دل
همان به
نهفته ماند

اما یک چیزی هست:
ترسم که اشک در غم ما پرده در شود
وین راز سر به مهر به عالم ثمر شود...

تازه بگذرم از اینکه:
مرا دردی است اندر دل اگر گویم زبان سوزد
اگر پنهان کنم ترسم که مغز و استخوان سوزد...


بگذارید بهانه ها بریزند، تا نسوزاند... اما حواس تان باشد به چه طور ریخته شدنشان...
همین جوری بعضی شعرهایی که یادم میومد درباره راز رو گذاشتم.
به قولی جریان یه دل میگه بگم و یه دلم میگه نگم ئه


خوب کردید!
آرشیو خوبی شد
هرچند نظر بنده هنوز به مصرعی که گفتم نزدیک تره!
این روزها راز ها ریزتر به چشم می آیند...!


یا حی !


راز نیاز به رمزگشایی داره در هر صورت
چه ریز چه درشت هرکسی در نمی یابد...
شعر و جمله های بیشتری دارم، اصلا یکی از مقوله های جالب بوده برام این راز و رازداری و راز گویی...

حقیقت من خودمم فکر میکنم راز را نباید گفت، که چون بر یکی فاش شود، دگر از راز بودن افتد...
اما گاهی سنگین است در دل نگه داشتن، گاهی دل کم می آورد....
دیشب غم دل، به دل بگفتم بنهفت
چون صبـح دمـید دیگری هـم میگفت
من بودم و دل، سرّ مـرا فـاش که کرد
دیـگر غـم دل، به دل نـمی بـایـد گفـت

این هم از راز نداری، دل. دلِ خود!
لایک به شعر نجوا:)

یعنی اینایی که میگن اصرار نکن...بدتر آدم رو کنجکاو میکنند...حالا اینو نگین..نمیشه!

این روزها هر جا میروم پر از بهانه است...یا من بهانه گیر شدم و شاکی که بقیه رو مثه خودم جذب میکنم..آخه اولین باره که گمونم اینجا کامنت میذارم/هرچند اولین بار نیست که میام اینجا...یا کلا ملت غصه دار شدند..رازدار..هر چی که دلتون میخواد اسمش رو بذارین..بنرم همش یه جنس ه


مخاطب خاص داشت! شرمنده!
اینجا هم موضوعش بهانه هایت خوب! چی بگم؟!
ر.ک. سمت راست صفحه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی