از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

بعدازظهری گوشیم زنگ زد، اون گوشیم! مثل چند وقت اخیر با اکراه جواب دادم! سلام کردم.
گفت سلام. آقای ...؟ گفتم بفرمایید.
گفت بهمن هستم. آرایشگر. خواستم بگم جام عوض شده. دیدم شمارتون تو دفترچمه گفتم خبر داده باشم از این به بعد خواستی بیای بیا فلان جا.
تشکر کردم!
به روش نیاوردم که دو سالی هست که پیشش نمیرم دیگه از بس که موقع اصلاح حرف می زد و در مورد تمام مسائل دنیا نظر می داد و سوال می پرسید! ولی به این فکر کردم که یعنی واسه بعضی ها دو زار "سود" هم نداریم که لیست شماره هاشون رو یه چک بکنن شاید یه زنگی هم به ما بزنن؟!
(احتمالا این دفعه یه سر بهش بزنم، اگه دو ساعت وقت خالی پیدا کردم البته!)

پ.ن. ندارد! هرچی خودت صلاح می دونی بذار!

۸۹/۰۸/۱۰
امیرحسین

نظرات  (۴)

خب اینجا سود مالی بوده ولی مثلا برای دوستی ها اگه دو طرفه نباشه خود به خود شمارتون به فراموشی میره چه تو لیست باشه چه نباشه ، مگه یک نفر تا کی می تونه کم توجهی طرف مقابل رو جبران یا حتی تحمل کنه.
آره این دفعه برید همین سلمونی گناه داره خب .


بحث این ها نیست!
عوارض این روزهاست!
الان کامنت فامی رو دیدم، یاد حرف دوستی افتادم که:
درخت دوستی رو تا همیشه باید آبیاری کرد!

ولی من به این گله گی ها گاهی حق میدم، بس که برای خودم پیش اومده که خبر گرفتم و خبر نگرفتن.
انقدر که بی خیال این گوشی شدم تقریبا، حالا اگه کسی هم خبر بگیره، با تأخیر جواب میگیره، چون دیر متوجه میشم.
داشتم همین جوری به عنوان پست دقت میکردم، گفتم اگه شماره بغلش به جای 4، 5 بود، چه جالب میشد


!
تعجب نداره که!
گاهی به عدد و رقم ها توجه میکنم، به ارتباط ها.
اینم بیشتر از این جهت جالب بود که اگه عنوان اونجور میشد و متن هیچ ربطی به تصوری که تو بدوِ دیدنِ عنوان میاد سراغ ت، نداشت، یعنی همین متن بود، خواننده آخرش یه سری تکون میداد که؛ عجب!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی