از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

یادش به خیر آقای ط! (شاید هم ت!)، سوژه هر هفته ما بعد از آزمون هایی که می دادیم سال پیش دانشگاهی. هر هفته هم می گفتیم و تکراری نمی شد -آنقدر که خلاقانه بسطش می دادیم!- که الان چه قدر اون بنده خدا سرش شلوغه و درگیر تصحیح پاسخنامه ها و محاسبه درصد و میانگین و از همه سخت تر ترازه! هربار که نتایج رو روی برد نصب می کرد قبل از این که نتیجه مون رو چک کنیم مشغول شوخی باهاش می شدیم که بابا شما چه قدر دستت تنده و ذهنت و محاسباتت قوی! دو ساعته همه این ها رو درست کردی؟!

این روزها بیش از قبل یاد آن روزها می افتم. تمام آن روزها، نه فقط درس و آزمون و تست که بخش کوچک آن روزها بودند!

پ.ن. پیر شده ام. آزمون را به زور می توان رفت و داد. ولی برای چک کردن جواب ها و "بررسی آزمون"! و چک کردن "راهرو و برد" و منتظر جواب ها بودن، پیر شده ام! چند سالی هست که...

۸۹/۰۷/۳۰
امیرحسین

نظرات  (۵)

تو را پاییدم
انگاره هایت را برایم هدیه آور



جاااااااااااااااااااان؟!
آقا بکُش این سه نقطه رو


اگر می خواستم "نویسندگی" کنم حتما این کار را می کردم
اینجا ولی می خواهم بنویسم مثل فکر کردنم مثل حرف زدنم
سه نقطه نباشد در حرف زدن هم کم می آورم!
( یه دونه سه نقطه هم چیزی نیست به نسبت کل متن که!!)
البته من که میدانم که دنباله ی ... به کجا ختم میشود

...


شما ندونی کی بدونه؟! من؟!
بابا یه زمان یه شعری رو تو جواب یه دوست ش گفته بود:
ما پیر شدیم و دل جوان است هنـوز...
گاهی فکر میکنم چه خوبه چنین چیزی، چه بده که مثل من تو ظاهرِ جوونی دل‏ت پیر باشه (گاهی این حس رو دارم). یاد اون اصطلاح جوان سالخورده میافتم.


خیلی جالب بود حاضر جوابیشون!
به فامی!
این سه نقطه ها دنیایی ن برای خودشون. همین که میذارن ذهن ت برای خودش یه چیزی بسازه،‌ حتی دور از حقیقت،‌ چیز خوبیه به نظرم.
هرچند منم گاهی دوست داشتم متنی که میخونم خالی از ابهام و تصویرسازی های خودم باشه.

به نویسنده ی وبلاگ!
الان هم یه جور نویسنده اید البته،‌ بعد هم به نظرم اگه یه زمان نویسنده جدی ای هم شدید، نخواید که کامل همه سه نقطه ها رو حذف کنید. خیلی خوبن و کاربردی.


ممنون
البته بابت توضیحاتت تکمیلی که دادید
حرفی نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی