از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

دوشنبه شب که به بهانه بی خوابی و به سبب بی حوصلگی درس خواندن و به یاد قدیم ترها تا پاسی از شب نشستم پای برنامه "نود"، غبطه خوردم به حال جوانی که از کرمانشاه با موتور آمده بود، یا جماعت دوستانی که از ایلام آمده بودند یا پسربچه ای که ... همه برای تماشای "شهرآورد پایتخت"!
گشتم دنبال محبوبی که به خاطرش یک شب حاضر باشم با یک لا قبا و گشنه کنار خیابان بخوابم، یا عملی که به شوقش حاضر باشم صدها کیلومتر گز کنم و این میان بخش "توجیه گر" مغزم هم ساکت و بی کار بنشیند و اجازه دهد ...

پ.ن.  ... مَا لَکُمْ إِذَا قِیلَ لَکُمُ انفِرُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الأَرْضِ ...

۸۹/۰۷/۲۸
امیرحسین

نظرات  (۴)

من هم اتفاقا موقع دیدن نود به همین چیزها فکر کردم...

یافتم 2-3 چیزی که به خاطرش حاضر باشم صد ها کیلومتر گز کنم، اما....


اگه به عمل میرسه سفت بگیرشون!
خدا را شکر ،دارم . منتی نیست اما کیلومترها رفته ام .


آلحمدلله
البته دارندگی شرط نیست. مهم عمل است. این که توجیه نکنی برای خودت و ...
از این بابت خوش به حالتون!
این ذهنِ‌ منطقی و پرسش گرم،‌ راهم را به خیلی چیزهای دیگه بسه،‌ دیگه راه دور گز کردن که جای خود داره...
ایه ی عزیزیست برای من
ما لکم..... اثاقلتم الی الارض....؟؟؟

یه جاهایی بله...
اما حرکت خیلی قابل ذکری -برای خودم-یادم نمیاد..
بنده در مقام قولم هنوز..با این سرعتم هم هیهات به عمل برسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی