از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...


۶

شَتّانَ مَا بَیْنَ عَملین:
عَمَلٍ تَذهَبُ لَذَّتُه و تَبقی تَبِعَتُه
و عَمَلٍ تَذهَبُ مَؤونَتُه و یَبقی أجرُه ...

چقدر فاصله است بین دو عمل:
عملی که لذتش می­رود و کیفرش می­ماند،
و عملی که رنجش می­رود و پاداش آن باقی می­ماند...

 حکمت۱۲۱

آرشیو قرار شب های جمعه

۸۹/۱۱/۰۷
امیرحسین

نظرات  (۹)

الهی ما را به خود وا مگذار......



# جدیدا کمتر وبلاگتون رو تحویل میگیرید.......


درگیری کنکوره
ان شاالله سه هفته دیگه یه درگیری جدید شروع میشه!
می ترسم از آخرین روز این سه هفته


و ما لنا الا نتوکل علی الله؟...
مگه می شه آقای ... رو یادمون بره؟! خواستم ای میل بزنم، گفتم شاید نخونید، من تبریزم، اگه تونستید تو جی تاکی، چیزی، آن بشید




فامیلیمو سانسور کردم سید جان!
نه که اینجا کسی ما رو نمی شناسه!!!
ان شاالله
درگیر کنکورم یه کم ولی سعی می کنم.
تبقی تبعته .......یبقی اجره...
ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا

التماس دعا
دعای کنکوری ها میگن مستجابه!
موفق باشی


آخرالزمونه دیگه!!
ممنون
به سلامتی مبارکه.....

ایشالا سلامت باشید همگی


چی مبارکه اونوقت؟!
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
دیگه حالا مطلب رو باز نمی کنم.....


؟!
مفهوم نبود!
خوب اون درگیری بعدیه چیه؟


همه چیز دست خداست
تنها امر قطعی اینه که بیکار نباید نشست
حالا هر کار!
ما هم واسه بیکار نبودن تبریک گفتیم دیگه!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی