از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...


عازم مشهد شدم تا با تو درد دل کنم
بودنم را می‌کنم این‌گونه باور بیشتر

مرقدت ضرب‌المثل‌های مرا تغییر داد
هرکه بامش بیش، برفش... نه! کبوتر، بیشتر

چار فصل مشهد از عطر گلاب آکنده است
این چنین یعنی سه فصل از شهر قمصر بیشتر

ای که راه انداختی امروز و فردای مرا!
چشم‌ بر راه تو هستم روز آخر بیشتر

از غلامان شما هم می‌شود دنیا گرفت
من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر

از حسین رستمی (غزل کامل+)

پ.ن. بابت همه ی این سفر خدا را شکر می کنم.
یادِ خیلی ها بودم و دعاگو.
مخصوصا اهالی ِ این حوالی ِ مجازی!
 

۹۰/۰۶/۱۶
امیرحسین

نظرات  (۸)

زیارت قبول...

پ.ن: حکایت جالبی ست این دعاگویی دوستان نادیده برای هم حتی...

همیشه به زیارت
زیارت قبول




:)
واقعا یاد کمیل بودی ؟؟؟


انقدر کم پیدا شدی منم کم یادت می افتم خب!
زیارت قبول...
شافی را هم یاد کردی ...؟؟

آه از این غزل که کرده آتش را درون سینه هامان بیش تر!!


شک دارید؟
سلام
زیارتت قبول.
ان شاء الله کربلا مکه قسمتت بشه امیرحسین جان، عزیز دل برادر.
یا علی


سلام
ممنون
با شما ان شاالله و ...!!
خب بگو دعات نکردم چرا توجیه میکنی
کم پیدا ؟؟؟؟
می دونی فقط برا این پرسیدم که به خودم ثابت کنم که زیاد اینجور مواقع توی یاد دیگرون نیستم از بـــــــــــــس که آدم خوبی ام !




اسمت رو درست کردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی