از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...


مَن أَخَذَ بِالتّقوى
عَزَبَت عَنهُ الشّدائِدُ بَعدَ دُنُوّها
و احلَولَت لَهُ الأمورُ بَعدَ مَرارَتِها
و انفَرَجَت عَنهُ الأمواجُ بَعدَ تَراکُمِها …

کسى که تقوا را انتخاب کند،
سختى‏ها از او دور گردند،
تلخى‏ها شیرین،
و فشار مشکلات و ناراحتى‏ها برطرف خواهند شد…

خطبه ۱۹۸

آرشیو قرار شب های جمعه

پ.ن. راه حل...

۹۰/۰۶/۳۱
امیرحسین

نظرات  (۵)

سلام
و کیست که در این دوره و زمانه تقوا را انتخاب کند!
یا علی


سلام.
ان شا’الله همه انتخاب کنیم
...
ناراحتم که نمی نویسید!
ناراحتیم از ناراحتیتون!
هم اینجا،هم این روزها!
و من یتق الله
یجعل له مخرجا
ویرزقه من حیث لا یحتسب
ومن یتوکل علی الله فهم حسبه
ان الله بالغ امره
قد جعل الله لکل شیءقدرا!




لااقل اینجا که سه روز گذشته لااقل به بهانه های مختلف به روز شده!
این روزها...
چه کنیم؟! دعا کنید
امیرحسین عزیز سلام
حتی اگه اونی نباشی که من فکر میکنم، باید بگم خیلی لذت بردم از اینکه وبلاگی با این "حجم" از احساس رو دیدم.
انشالله که وبلاگت و خودت صد سال با عزت زنده باشین.
یا علی




سلام
تو از کجا پیدات شد!؟
مگه چند تا آدم با این اسم و فامیل پیدا میشن؟ با اسم و فامیل تو شاید هزار تا، ولی با اسم و فامیل من یه دونه! یه دونه ای ولی علی آقا!
شهید آوینی:

زنده ترین روزهای زندگی یک مرد آن روزهایی است که در مبارزه می گذراند. زندگی در تقابل با مرگ است که خودش را نشان می دهد، اگر باز هم جنگی پیش بیاید که پای انقلاب اسلامی در میان باشد ما حاضریم.

هفته دفاع مقدس مبارک
سلام دایی با معرفت! اینه حق من از این وبلاگ با صفا..بابا جون ما چند روزه رفتیم توی 4 ماه و بچه حلال زاده هنوز توی 2 ماه و نیم مونده ها ..




سلام
هر کی عکس خواسته بهش دادم دایی جون! ولی عمومی نگذاشتم!
چشم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی