از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...


 همه ی نیروها، همه ی قدرت ها،
در هرجا هستند
محتاج به توجه خاص حضرت رضا سلام الله علیه هستند
حضرت روح الله رحمة الله علیه

 

 نه فقط ما و شما اهل ِ زیارت هستیم
"ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند"...

 بیت از مرتضی حیدری آل کثیر
پ.ن. من نه نیرویی از خودم دارم، نه قدرتی!
ولی عجیب محتاجم...دعایم کنید!

۹۰/۰۶/۱۱
امیرحسین

نظرات  (۶)

السلام علی علی بن موسی الرضا المرتضی
و علکیم و رحمة الله و برکاته
یا علی




ان الله و ملائکته یصلون علی النبی...
:)
یعنی من یاد تو یکی که هستم ان شاءالله
سلام
شما لطف دارید که یاد ما هستید.
ولی جدا توی روح همتون که همه با هم همیشه راهی مشهد میشید و من به هرجا پناه می برم خالی است.
یا علی
بسمک اللهم
هیئت سایبری این هفته
مکان: جنجال یک سکوت http://y-h.blogfa.com
زمان :شب جمعه این هفته.دهم شوال .ساعت 00:00
ان شا الله همگی برای امادگی چهت کسب توفیق با دانلود بخشی چهل دقیقه ای از سخنرانی استاد شهید مطهری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در نهضت حسینی از سخنان این شهید گران قدر بهره مند شویم.
http://radiomaaref.ir/ProgramsList.aspx?ParentID=17
یا زهرا
آقا قرار ِ شاه و گدا یادتان که هست؟

مشهد! حرم! ورودی ِ باب الجوادتان…


یا حی !
سلام
جاتون خالی توی این چند روز دو بار به زیارت حضرت فاطمه ی معصومه رفتیم (اگه قبول کنند)(هنوز لباسامو نکندم ) دعا کردیم اگه قابل باشیم و مقبول




سلام
دستت درست برادر
سلام
عزیزی امیرحسین، سلامت باشی.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی