از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...


شک نیست هر که زائر شش گوشه می شود
از آستان لطف تو امضا گرفته است
هر کس هوای کوی ابالفضل می کند
از تو برات کرب و بلا را گرفته است...

 

پ.ن. می روم... (شعر از هادی ملک پور - عکس از مجید)

۹۰/۰۳/۱۳
امیرحسین

نظرات  (۷)

سلام
در سامرای حضرت هادی یادمان کنید.
یا حسین بن علی




سلام
فعلا داریم میریم دنبال برات دکتر
دعا کنید بهمون بدن برات رو
چشم
همه جا یاد شما می کنیم.
سلام
اگه رفتی و من نیومدم به آقا سلام من رو برسون.
بگو بابا این میگه من غلط کردم، شما هم ببخشش آقا!
اگه نیومدم که ان شاء الله میام یعنی خدا کنه بیام، خیلی خیلی التماس دعا داریم.
سلام ما رو هم به آقا برسان.
یا علی
سلام
من هم میام!
یا علی




سلام
آخ جون
یه وعده افتادیم!
سلام رسان مشتاقان حرمش باشید..انشاالله..
خوش به سعادتون..
آخر رفتی
امیر حسین خوشا به سعادتت!
خیلی التماس دعا !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی