از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

تشنه ام... ساقی شکسته سبو!
جرعه آبی بده اگر داری...

پ.ن. دل است دیگر! یک دفعه می گیرد، دستش از همه جا که کوتاه می شود، کلمات را نذر دستان عباس می کند...
دخیل... دخیل... (
+)

۹۰/۰۷/۲۴
امیرحسین

نظرات  (۶)

و چقدر در انحصار نام علی (علیه السلام) بودن به تو می آید ، عباس بن علی ...
سلام
خوب می دانم چه می گویی.
مخصوصا امروز که حاجی را راهی دیار عاشقان کردم.
یا علی




سلام
کارت درسته شما!
علی یارت
سلام
سلامتی آقا؟
من به شما و تیم تون خیلی ارادات دارم
شما و آقای علی اصغر و گمان آقا صادق
آخر همین هفته هم انشاالله مهمان شهرتانم
خیلی گلی اخوی




سلام
با تقریب سی چهل درصد آمارت درسته اخوی!
خوشحال شدم که همون یه ذره رو هم نوشتی!
حبیب....
تشنه ام التیام می خواهم
التیام از امام می خواهم
السلام علیک یا ساقی
من علیک السلام می خواهم
گاه گاهی جنون دارم ولی
من جنون مدام میخواهم
که بوی او از دیار حبیب می آید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی