از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

دروغ گفته­ام از دوری­ات شکست دلم
ترک نخورده و انگار آهن است دلم

میان سینه دلم بی­تو مُرده! سنگ شده...
بیا که سخت شبیه لحد شده است دلم!

بیا و زود بیا! بر دلم بکش دستی!
اگر که دیر کنی می­رود ز دست دلم...

۸۹/۱۰/۰۲
امیرحسین

نظرات  (۳)

من ایشونو نمیشناسم
اما اون داستان صوتی دیوانم کرده.....البته اخوی کل یعمل علی شاکلته!
ممکنه شما با اونی که من ارتباط گرفتم ارتباط نگیری و بالعکس.
علی ای حال.مواردی که برای خودم تکان دهنده باشه در وبلاگم مینویسم.شاید یک نفر دیگر هم .....


قابل توجه دیگر دوستان: بحث کتاب صوتی قصه کربلاست!

ممنون. لطف می کنید. دموهاش رو گوش کردم. مقداری سنگین بود!
دعا کن
شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم
ما را به سخت جانی خود این گمان نبود...
بیا و زود بیا! بر دلم بکش دستی!
اگر که دیر کنی می­رود ز دست دلم...

این شعر از کیه ؟



من اولین بار تو مجلسی شنیدم. آقا میثم مطیعی خوند.
دو سه روز پیش سرچ کردم چیزی پیدا نکردم
الان دیدم برای جناب الیاس زینبی است شعر گویا.
این هم بیت آخرش:
بیا زلال ترین عشق را نصیبم کن
که تا همیشه شود مست مست مست دلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی