از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

1

إن هذه القُلوبَ تَمُلُّ کَما تَمُلُّ الأبدانُ؛
فابتغوا لها طَرائِفَ الحِکَم.
همانا این دل­ها ملول می­شوند، همان­طور که بدن­ها خسته می­شوند؛
پس برای رفع ملالت آن­ها سخنان حکمت­آمیز بجویید.
حکمت 91

 

پ.ن. بسم الله!
قرار قرآنی شب­های جمعه ما و رفقامون هفته پیش به چله رسید و ان­شاءالله از این هفته از کلام حضرت امیر علیه السلام خواهد بود. از وقتی نهج البلاغه رو با این دید دست گرفته­ام درگیر کلام حضرت شده­ام.
سعی می­کنم تا جایی که تعداد کاراکترهای پیامک جواب بده ترجمه هم بفرستم ولی اگر کلام طولانی بود ترجمه­ها رو ان­شاءالله این­جا قرار خواهم داد.
و لا حول و لا قوة الا بالله...

۸۹/۱۰/۰۲
امیرحسین

نظرات  (۳)

دقیقا همینه که حضرت گفتن، واقعاً روح گاهی با سخنان و کلام های حکمت آمیز، آروم میشه...



پ.ن: میگم خوبه که از حکمت ها میگید.
فقط یه پیشنهاد، حالا یه تگِ قرارشب های جمعه 2 بزنید شاید بد نباشه، اینجوری یه بخش بندی هم میشه.
بعدم خوش به حال رفقا که همه عربی رو خوب میدونن..
حق یارتون.
هذه نفسی اروضها بالتقوی.....
بسیار عالیه
ان شا الله من هم همراه باشم در این قرار شبهای جمعه
دون کلام خالق و فوق کلام مخلوق است نهج.درگیرت میکنه خواهی نخواهی....
سلام.
اجرک الله...
ان شا’الله دوستان یک یه یک به باشگاه اس ام اسی ها بپیوندند و به مرور همه برای رشد خودمون تلاش کنیم. آدم وقتی برای قرار ثابتی تلاش میکنه تازه خودش می فهمه چقدر نمیدونه و چقدر عقبه...
الحمدلله که حول کلام امیرالمومنین قدم برداشتی.فقط من همیشه دلم برای صحیفه می سوزه که الحق بینمون خیلی غریبه...


سلام
من هم بهش فکر کردم
ان شاالله چله بعدی به شرط حیات!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی