از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

-39-
بسم الله الرحمن الرحیم

أفرأیت من اتخذ إلهه هواه،
وأضله الله علی علم،
وختم علی سمعه و قلبه،
وجعل علی بصره غشاوة؟
فمن یهدیه من بعد الله؟
أفلا تذکرون؟
جاثیه23

صدق الله العلی العظیم
جاثیه۲۳+
لبیک یا حسین

آرشیو قرار شب های جمعه

۸۹/۰۹/۱۸
امیرحسین

نظرات  (۲)

هر بار که این عنوان را میبینم، یکهو انگار همه ی هفته خواب بودم و نفهمیدم، میگم:
اِ، شبِ جمعه شد دوباره؟
....
:(
ألم یأن للذین آمنوا أن تخشع قلوبهم لذکر الله و ما نزل من الحق؟

آیا برای آنانکه ایمان آورده‌اند؛ زمانِ آن نرسیده که قلبهایشان برای یاد خدا و آنچه که از حق نازل کرد، خاشع گردد؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی