از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

-37-
بسم الله

من کان یرید العاجلة عجلنا له فیها ما نشاء لمن نرید،
ثم جعلنا له جهنم یصلاها مذموما مدحورا

و أما من أراد الآخرة و سعی لها سعیها و هم مؤمن فاولئک کان سعیهم مشکورا

کلا نمد هؤلاء و هؤلاء من عطاء ربک.
و ما کان عطاء ربک محظورا

صدق اللهاسرا 18 تا 20 +

آرشیو قرار شب های جمعه

۸۹/۰۹/۰۴
امیرحسین

نظرات  (۱)

از روزهای هفته "سه شنبه" برای من


شبهای "پنج شنبه" و "جمعه" برای تو

روزی بخاطر ســــفر "جــــــــمکران" من


روزی بخاطر ســــفر "کـــــــــربلای" تو...



( حسین زحمتکش )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی