از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...


تو چه بنده ای که خدائیت زخداست منصب و مرتبت؟
رسدت زمایه بندگی که رسی به پایه سلطنت
احدی نیافت ز اولیاء چو تو این شرافت و منزلت
همه خاندان تو در صفت چو تواند مشرق معرفت
شده ختم دوره علم و دین به کمال آل تو یا علی
- از شعر فواد کرمانی -

عن النبی صلی‌الله‌علیه‌و‌آله: یقول الله تبارک و تعالی:ولایة علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی
عیون اخبارالرضا - ج۲ باب ۳۸
بحارالانوار، علامه مجلسی، ج 39، چاپ جدید،ص 246، باب 87

۸۹/۰۹/۰۳
امیرحسین

نظرات  (۲)

دم به دم عمر تو تلمیح خدا بود علی

رقص شمشیر تو تفریح خدا بود علی


راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست

کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست

روز و شب از تو قضا از تو قدر می گوید

«ها علیٌ بشرٌ کیفَ بَشر» می گوید.




الحمدلله الذی جعلنا من المتسکین بولایه امیرالمومنین و الائمه المعصومین صلوات الله علیهم اجمعین




عید خیلی مبارک...


یا حی!
یک چنین خانه ای و یک چنین سردری را آرزو دارم اصلا...
گفته بودم که...

عیدتان هم با تأخیر؛ مبارک...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی