از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

-31-
بسم الله

قل:من یرزقکم من السماءوالأرض؟
أمن یملک السمع والأبصار؟
ومن یخرج الحی من المیت و یخرج المیت من الحی؟
ومن یدبر الأمر؟
فسیقولون الله!
فقل:أفلا تتقون؟...

صدق الله31یونس
برای هم دعا کنیم...

آرشیو قرار شب های جمعه

۸۹/۰۷/۲۲
امیرحسین

نظرات  (۴)

قرار خوبی ست...
یادِ این حرکتی افتادم که تازگی دارد جان میگیرد؛
برای روزهای جمعه: "هذا یوم الجمعه"نوشت ها را میگویم.
راستی، من جای شما بودم، حالا که دارم به جمع بیشتری سند میکنم و اختیار بیشتری دارم برای مانور دادن روی این پیام، یک لینک هم میدادم به صفحه آیه، توی پارس قرآن.
اینطور شاید سبب شود نگاهی به آیاتِ دیگرش هم بیاندازد، یا معنی درست حتی، نه که مثلِ من تنبلی کند و بخواهد خودش معنی را حدس بزند و شاید هم اشتباه حدس بزند و بگذارد برای بعدی که ممکن است نیاید.
به هرحال میتونید مثل پیشنهاد بهش نگاه کنید.
یا حق!




این قرار اصالتا اسمسی است بین من و چندتایی از عزیزان. (توی مطلب اول توضیح دادم)
اینجا دقیقا با همون رسم الخط و فواصل نگارشی حتی! قرار می دهم شاید کسی خواست خودش اسمس کند و بفرستد, خرجش زیاد نشود!
لذت بلند شدن و سراغ قرآن خطی رفتن و گشتن در بین لیست و صفحات و بعد خواندن معنی را نمی خواهم با یک کلیک از بین ببرم.
ممنون از پیشنهادتون البته!
اتفاقاً نظر به همون توضیحِ مطلبِ اول گفتم حالا که امکانش بیشتر از sms ئه، این کار رو کنید.
بعد هم نه قراره سطری اضافه شه، نه چیزی. فقط موس رو روی آدرسِ آیه که نگه داری، متوجه میشی که لینکی هم هست.
من رو ببخشید، حقیقت ش برایِ تنبلی مثلِ خودم گفتم.
این هم که گفتم من اگه جای شما بودم، واسه اینه که سعی میکنم چیزی که برای خودم مطلوبه و ترجیح، اجرا کنم که شاید برای کسی هم اینجور باشه.
و خوب معلومه که شما بلند میشید و سر میزنید به قرآن خطی و میگردید و من...
خدا توفیق تان دهد.
یا حق!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی