از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

بسوخت حافظ و کس حال او به یار نگفت
مگر نسیم پیامی خدای را ببرد...

پ.ن. اگر دست خود حافظ بود، شاید ترجیح میداد روز بزرگداشتش در اردی­بهشت باشد به جای مهر و پاییز و ...

۸۹/۰۷/۱۹
امیرحسین

نظرات  (۴)

شاید....!!
مهر هم ماهِ خوبیه ها...




بنده خودم هم متولد مهرم هم علاقه وافر دارم به مهر و پاییز
ولی حافظ و بهار و مخصوصا اردی بهشت های شیراز چیز دیگری است
اگر تجربه نکردید به شدت توصیه می کنم!
به حافظ بگید منم با اردی بهشت موافقم
اردیبهشت رو کلن دوست دارم،
اردیبهشت شیراز رو هم ندیده دوست دارم...
عطرِ بهارنارنج رو هم...
اما خب ترجیح میدم به هست ها گیر ندم، تو وضعیتی که میبینم، همین که یه بزرگداشتی برای حافظ میگیرن و یه ذره بهش بها میدن، جای شکرش باقیه.
بزرگداشتِ سعدی رو عوضش گذاشتن اردیبهشت، شاید بنا به اقتضائات توریستی و اینا بود که جفتِ برنامه ها نیافته اردیبهشت، اونم اردیبهشتی که شیراز خودبه خود مشتری خودش رو داره. چه میدونم، نگاهِ خوشبینانه دارم میکنم. یعنی اگه انقدر با برنامه و توجه کار شده باشه، من خوشحال میشم شخصا.
بعد هم دعا کنید قسمت مون شه شیراز و اردیبهشت ش.
این نوزدهم و بیستم مهر رو هم که میخواستم برای بزرگداشت حافظ برم شیراز نشد خب ):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی