از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

دیشب که خواستم قرار شب های جمعه را برای دوستان پیامک کنم، گوشی موبایل محترم هنگ کرد و System Error داد و بنده هم بی خبر از همه جا روشن و خاموش کردم، همین!
همین یک بار روشن و خاموش شدن برابر بود با از بین رفتن همه ی پیامک هایی که ذخیره شده بود. همه 2000 پیامک، پَر! به همین سادگی... و ایضاً همه عکس ها و فیلم های دوربین و ...
غیر از آیات و احادیث و اشعار و جملاتی که نگه داشته بودم و گاه گاهی می خواندم و این طرف و آن طرف استفاده می­ شدند، این پیامک ها دفترچه خاطرات دو سال گذشته من بودند، مخصوصا پانزده ماه اخیر... نگاه داشته بودم برای ثبت روند یک اتفاق!
این که چه حکمتی بود که بعد از این همه روز، درست در چنین روزهایی این اتفاق بیفتد، الله اعلم! ان شاءالله که خیر است و مایه ی نصرت!

پ.ن. شاید بی ربط: تخففوا، تلحقوا...
پ.ن. کسی راهی یاد ندارد برای بازگشتشان؟ استقبال می کنم و هزینه که چیزهای مهمی از دست رفته...

۹۰/۰۴/۱۶
امیرحسین

نظرات  (۷)

مموری ت رو ببر از این موبایل فروشی ها برات ریکاوری میکنند داداش.




چشم.
دعا کن بشه داداش!
!

همیشه یه اتفاق به ظاهر ساده ....

عاشق همین اتفاقام...


!




این یکی آخه به ظاهر هم ساده نیست...

من هم! عاشق هرچی مقدر می کنه...
من وقتی اشتباهی بدون بک آپ لپ تاپمو فورمت مردم و تمام عکس هایی که گرفته بودم و داکیومنت ها و پروژه ها و فایل ها و همه و همه چیز پرید،
اولین چیزی که اومد به زبونم این بود:
و عسی ان تکرهوا شیئاً و هو خیرٌ لکم
...





حتما همین بوده...
شاید امتحانی بوده برای : ... لا تحزنوا علی مافاتکم..."




بار اول نیست این اتفاق افتاده!
نگران چند تا دونه پیامک از اون دو هزار تا هستم!!
الهکم التکاثر...




تکاثرش کجا بود بابا؟!
دو سه تا دونه نوشته رو اون تو درفت کرده بودم، همونا رو میخام فقط!
به یه چیزی تکاثر می کنم که بی ارزه نه تعداد اسمس هام
:)
اگه روش چیزی نریزی به راحتی برات ریکاوری می کنن
اصلا خودت برنامه ریکاوری رو بخر داشته باش ، خیلی ساده اس یادگیریش و به درد هم می خوره همیشه !




ریکاوری دیتا مثل عکس یه چیزه، برگردوندن اسمس ها چیز دیگه
من که هنوز امیدوارم!
:)
چی شد؟ ریکاوری جواب داد؟




هنوز فرصت نشده برم سراغش!
البته بعد این که یکی دو نفر ناامیدم کردن کلا سرد شدم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی