از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

درک و وجدانِ رابطه ی دو به دو و مجموعه ای مؤلفه های میزان کار، درآمد، هزینه ها، پس انداز و آرامش خانواده مرحله ی مهمی در مرد شدن یک مردِ خانواده است!

۹۳/۰۹/۰۲
امیرحسین

رزق

سبک زندگی

نظرات  (۵)

آیا فراغت تابع معکوسی از درآمد است ؟
پاسخ:
من که میگم هر چیزی رو بخاید میشه به این معادله اضافه کرد، به نظر من که توی جواب تاثیری نداره!
به نظرم معادله ای که نشون میده چطوری صبحانه بخوریم که نان و چایی شیرین و کره و مربا به موقع تموم بشن ، پیشچیده ترین معادله ای هست که تا الان به اون پرداخته شده . بقیه معادلات زیر مجموعه این قابل بررسی هستند
پاسخ:
نگرفتی چی شد! از این ساده تر معادله نیست تو عالم!
میزان کار - درآمد
میزان کار - هزینه ها
میزان کار - پس انداز
میزان کار - آرامش خانواده
درآمد - هزینه ها
درآمد - پس انداز
درآمد - آرامش خانواده
هزینه - پس انداز
هزینه - آرامش خانواده
پس انداز - آرامش خانواده

نکته اش اینجاس که رابطه ی هیچکدومش خطی نیست!
پاسخ:
اصلا رابطه دارند؟! حرف من اینجاست که هیچ ربطی ندارند!
شرمنده که نمیتونم توی این بحث مشارکت کنم.
اصولا در این زمینه ها مشرب اشاعره از معتزله سوا میشه...
پاسخ:
من دارم فکر میکنم که چی نوشتم که همه برعکس نظر من برداشت کردند؟
هم نظریم برادر، هم نظریم!
نکته اش اینه که هیچ کدوم به واژه های "درک و وجدان" توجه نکردند و خود به خود با دیدن واژه معادله کلمه "حل" به اذهان ارتکاز شده...
پاسخ:
احسنت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی