از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

برادرم(+)، از وسطای کویر پیامک زده:
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را
که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را...

جوابش دادم:
صوفی مجنون که دی جام  و قدح می شکست
دوش به یک جرعه مِی، عاقل و فرزانه شد!

حکایت نوروز امسال من گره خورده با همین دو بیت. هر کس از نزدیکان و آشنایان از زاویه ی خود این دو بیت را بخواند، رواست!


پ.ن. دیروز در تهران به بدرقه ی برادرانم رفتم و فردا بعد از زیباترین نوروزم، به استقبالشان می روم، در جوار حضرت سلطان، علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء.سال نوی همگی مبارک!
ششم فروردین ۱۳۹۱

مشهدالرضا

۹۱/۰۱/۰۶
امیرحسین

نظرات  (۷)

همّت طلب از باطن پیران سحرخیز
زیرا که یکی را ز دو عالم طلبیدند...




فریاد که در رهگذر آدم خاکی
بسی دانه فشاندند...
بسی دام تنیدند...
سلام
من که تو حرمین کلی به یادنم
شما هم تو حرم ...
راستی برات کربلای بعدی من رو هم بگیر خواهشا
راستی برای ازدواج من هم دعا کن




سلام
من که شماره ای ازت ندارم
یه زنگ بزن تلفنی جوابت رو میدم!
به سبک گودر:
لایک به بالایی




:)
زیارت قبول ..

سال نو پربرکت انشالله...




ان شاءالله
به هم چنین
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ، ۱۲:۱۹ یکی از برادران دور از اینترنت!
سلام برادر مجاهد
امسال برای اولین بار در تاریخ، مشهد نیز پیشقراول داشت :)
و چه لذتی دارد که انسان در جوار سلطان با صدای دوستش از خواب بیدار شود...




سلام اخوی
کی می تونه پیشقراول شماها باشه آخه؟!
اونم پیش امام رضا...
مخلص!
"من از دیار حبیبم نه از بلاد غریب"
ولی
من از دیار غریبم نه از دیار قریب!
-روزهایتان فاطمی
یا علی
سلام زیارت قبول سال نو مبارک
ای کاش مثل قرار شبهای جمعه قرار بذاریم به رسم ادب و احترام به بزرگان ایران
موقع سال تحویل بریم حرم پابوس امام رضا (ع) بعد از اونجا بریم جنوب دستبوس شهدا.




سلام. ان شاءالله. هم چنین
جهادی ما رو شیدای خودش کرده...
میریم جهادی، بعد هرچی جمع کردیم رو تحویل آستانه ی حضرت سلطان می کنیم...
بعد شهدا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی