از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

حسین از مدینه ایمیل زده. نوشته لباس احرام به تن کرده و عازم مسجد شجره اند. دوباره حلالیت طلبیده و خواسته از بقیه بچه های شرکت هم حلالیت بطلبم برایش دوباره.
مهدی چند وقتی هست معم
ّم شده، دقیق ترش از نیمه شعبان. وقتی عمره بودند، به دست خود حاج آقا. از اول دبیرستان رفاقت داشتیم، نزدیک بود گمانم. تا بعد از دیپلم که رفت قم. چه احمقانه سعی می کردم قانعش کنم که... قرار بود کلاس داشته باشیم ماه مبارک!
فرهاد و سیدحسن و وحید و حامد و محسن آزمون
حوزه مشکات قبول شدند و مصاحبه هم یحتمل مشکلی نداشته باشند. امشب که با دوتای اول افطار بودیم، فرق کرده بودند. آرامش؛ چیزی که فرهاد را متمایز کرده بود از همه ی فرهادهای این هشت، نه سال که با هم بودیم.
مجید و مصطفی هنوز همان قدر ساده اند و مهربان! مجید هر روز سر می زند به موسی؛ معلم بشاگردی که آمده تهران برای درمان پایش. سفرهای افغانستان تاثیر گذاشته روی مجید، به قول رضا امیرخانی جوانمرد مردمی هستند مردم این دیار، روی مجید هم تاثیر گذاشته اند! مانده ام با حسرت تابستان هایی که بشاگرد نرفتم با رفقا...
من؟ چسبیده ام به زمین انگار(+) به حلالیت فکر می کنم؛ به خودم در آینده؛ به هجرت؛ به جوانمردی ام؛ به حاج عبدالله والی که این روزها کتابش سخت مرا گرفته...

 * یک شنبه - دو و بیست و چهاردقیقه بامداد- بعد از  رفتن تا جلوی درب استخر و برگشتن، بدون ورود به استخر! بعد از انتظاری دو ساعته...

 

پ.ن. از این نوشته ها زیاد دارم این روزها. شاید روزی سرِ فرصت نشستیم و همه را خواندیم!

۹۰/۰۵/۱۶
امیرحسین

نظرات  (۴)

سلام
حسین راستی کی رفت؟
اگه ارتباطی باهاش برقرار شد سلام برسون و بگو ما رو از یاد نبره.
یا علی




سلام
چهارشنبه دو هفته پیش
چشم
شما هم برسون!
سلام
لطفا اطلاعات و شناسنامه کتاب مرحوم والی رو بهم بدهید
دوست دارم داشته باشم و بخونمش
خدا رحمتش کنه
در تنها سفری که به بشاگرد داشتم با ایشون آشنا شدم و به ایشون علاقمند




سلام
لینک صفحه این کتاب مربوط به سایت موسسه جهادی داخل خود متن هست.
روی کلمه "کتاب" لینک شده!
لینکش اینه:
http://www.jahadi.ir/majmoe/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%A7-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%87%D8%B1
البته ایمیل هم می زنم براتون.
وبلاگ " خروش ملت" منتظر بازدید شماست. " رسانه ای بنام ولایت فقیه" مطلب جدید این وبلاگه. مطب را با دقت و بدون تعصب بخوانید و نظر دهید. باید فضای منطقی و مستدل در نقد جریانات کشور فراهم شود. آینده از آن حزب اللهی ها است.




چشم. البته الان که باز نمی شد!
خدمت می رسیم ان شاءالله :دی
دوستان هم اگه خواستن با دقت و بدون تعصب وارد بشن!
آدم دلش میخواهد از زمین کنده شود، اما عرضه ش نیست...
خودم رو عرض میکنم؛ خوش به حال شما باز..




خوش به حال ما؟
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی