از دیار حبیب

از دیار حبیب
از دیار حبیب

بایگانی وبلاگ، فاصله ای نسبتا طولانی را نشان می دهد از اردیبهشت 91 تا آبان 93. روزی که بعد این همه ماه ننوشتن، از آن همه شبکه اجتماعی، به خانه برگشتم، با کلی تغییر؛ که من از دیار حبیب م نه از بلاد غریب...

برای نوشتن این چند کلمه، چند روز امروز و فردا کردم،
امشب هم چند بار پاک کردم و از اول نوشتم و نشد!
فقط قول داده ام که بنویسم!

 

یک جایی در زندگی هست که نه برای فردا تصمیم می گیری، نه یک ماه بعد، نه شش ماه و یک سال، نه چهار سال، نه شش سال، نه حتی برای یک عمرِ... که برای دنیا و آخرتت!
چاره ای داری جز توسل و توکل؟که هرجا می روی فقط خیر دنیا و آخرت را بخواهی؟!
این می شود که این روزها با تمام وجودم حس می کنم که اللهم ما بِنا مِن نِعمةٍ فمِنک...
برای شکر این همه نعمت هم خودت یاری ام ده!


پ.ن. خاتم الانبیاء فرمود: ما بُنِیَ فِى الإسلامِ بِناءٌ أحَبَّ إلَى اللَّه و أعَزَّ مِنَ التَّزویجِ.
این بود علت همه ی بی خبری های این روزها...
دعایمان کنید.
همین!

۹۰/۱۰/۰۲
امیرحسین

نظرات  (۳۵)

تبریک می‌گم بهتون!


امیدوارم هم‌ها رو تا به آخر حفظ کنین. هم‌سر بودن، هم‌دل بودن، هم‌زبان بودن، ...




ممنون!
خیلی...
سلام
یه بزرگواری هست اینجا همیشه کامنت میذاره،
همیشه هم خصوصی!
با اسم مستعار،
بدون ردپا!

همه ی اینا اشکال نداره! ولی حالا شیرینی که می خاد چجوری باید بهش بدم؟!
:)
سلام
فکر کنم کلا دفعه ی دومه که دارم خود وبلاگ رو باز میکنم. یادم نیست دفعه ی اول کی بود. قالبش چه شکلی بود. چی شد که رسیدم بهش. فقط یادمه اینقدر برام جذاب بود که دیگه هرروز توی گودر میخوندمش.
اما امروز باید بازش میکردم.
دست حق پشت و پناهتون. انشاالله که باهم تا بهشت رو برید




سلام.
ممنون بابت لطفتون.
امان از این قالب و دیار حبیب و حرم حبیب و ...

ان شاءالله، با دعای مومنین برای همدیگر! محتاج به دعاییم...
ان شاء الله که خیر هم رو ببینین :-)


(فقط به شرط ول نکردن وبلاگ و گوگل پلاس .. ! )




ممنون!
ان شاءالله.

وبلاگ که نه، ولی پلاس رو اصلا نتونستیم بهش بچسبیم که حالا بخایم ولش کنیم!
سلام

به به امیرحسین خان!

خیلی تبریک میگم
میدونی که منتظر شیرینی هم هستم زیاد

عسگر




سلام!

ممنون.
ان شاءالله در خدمت هستیم، به شرطی که ببینیمت البته علی آقا!
یه جوری نوشتید ، ما اگه بخوایم بفهمیم ، باید مطلب عنوان و "مان" قرمز شده و کامنت های کدی فرمانده تون رو به هم ربط بدیم تا شفّاف بفهمیم چه خبره !!!

ان‌شاء‌الله خوشبخت بشید ...




جوونید که سخت کدگشایی می کنید!
وگرنه اگر هر روز خبر یکی بهتون می رسید، با ف تا فرحزاد سینه خیز می رفتید!

ممنون. ان شاءالله...
شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ، ۰۷:۱۰ محمد رضا مقدم فرزند احمد
این هم از اسم و فامیل و نام پدر!
کوچیک شما هستیم و خواستم بجا اورده باشی که حتما شیرینی به ما بدی :)
آقا مبارکه... ایشالله عاقبت بخیری...
به همسر گرام هم تبریک بگید :)




نه! رضاااااااااااااااا!
تو؟!
خب من الآن کلی جواب دارم برای همه ی کامنتای سایه!
اگه میدونستم تویی که همه ی پیشنهاداتت رو گوش کرده بودم تا الآن!
قرار شب جمعه و روز قدس و ...
:(

ممنون اخوی! ما که دلتنگ دیداریم! شاید به این بهونه ببینیمت!
ان شاءالله در خدمت هستیم!
ممنون.
بله بچه ها،
به این ترتیب امیر حسین قصه ی ما مزدوج شد!
بعد رفت و رفت و رفت تا رفت
رفت و رفت و رفت تا رفت
هرچی رفت دید مثه اینکه راه دور و درازه و راه مستقیم پر پیچ و خم!

ادامه ی داستان باشه برای دفه ی بعد
...
تازه اول راهیم آقا امیرحسین...
خدا حفظمون کنه




و با کدام زبان تشکر کنم از برادری هایت سید...؟!

محتاج دعاهاتم هنوز، تا همیشه... از همون جنسی که یه ماه پیش کرده بودی...
خدا شهید"تان" کند!




قربان دعات برادر...
عرض تبریک ، انشاالله در کنار هم پله به پله به خدا نزدیک تر بشید ...




ممنون خانم هم شهری!
ان شاءالله، با دعای دوستان...
تبریک




:)
ممنون استاد!
سلام امیرحسین
خوبی؟
حاجی حیف که روایت آوردی و الا میگفتم بدآموزی داری!
خیلیم عالی....

یا علی....




سلام
کدوم حامدی خب؟!
حامد طلبه یا حامد کدزن؟! :دی
البته جفتشون بدآموزی دارن اینا!

علی یارت
یکی از بهترین خبرهایی بود که این روزها شنیدم . خیلی خوشحال شدم . انشالله که خداوند بهترین مصلحت ها رو پیش پاتون بذاره و زیر سایه امام زمان (عج) زندگی سعادتمندانه ای رو شروع کنید که خیر دنیا و آخرتتون رو تضمین کنه .




الحمدلله. ممنون
ان شاءالله با دعای دوستان!
هم چنین...

کامنتی که قرار بود خصوصی باشه هم به اطلاعشون میرسه!
چه قدر ذوق کردم.؟! الحمد لله... الحمد لله... البته چون الآن ایام عزا است تبریک نمیگویم ولی ان شا الله حسینی باشید و حسینی بمیرید و در نهایت...ان شاالله در بهشت پیش حبیب تان...ان شا الله...الحمد لله.

برای دل سرخ دعا کن چرکین نشودش دل

و هر چه زود تر لا اقل 50 % سرخ کامل

البته بعضی احادیث هست که دو سوم هاااااا.
حالا هرچی.
التماس دعا




یه خیر بزرگی که این امر خیر تا اینجا واسه ما داشته بیرون اومدن یه سری دوستان از حالت سکوت مداوم بوده انگار!
علت عدم اعلاممان تا امروز هم همین بوده!

ممنونم
ان شاءالله... ان شاءالله...
الحمدلله...
ممنون بابت دعاهای قشنگ ت!
محتاجیم به دعا...
يكشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ، ۰۷:۱۸ محمد مهدی سلطانی
به به
انصافا خوشحال شدم

إن شاء الله پر برکت و خوب باشه برات

ایشالا حضوری( البته میدونم گیرت نمیتونم بیارم!) پدرت رو در میارم




آقایی!
ممنون! ان شاءالله

دیروز همه ی رفقات رو تقریبا دیدم! این نشون میده شما رو نمی شه گیر آورد و خیلی درگیر کار و باری!:دی

التماس دعا!
سلام
نقل بحث شیرین شیرینی شد گفتیم ما هم بیایم وسط.
آقا خیره ان شاء الله شیرینی ما رو کی میدی؟ :)))
الآن با خودت میگی عجب رویی داری؟!
ایراد نداره داداش اگه ما وقت کردیم یه دو ساعت همدیگه رو ببینیم هم من به تو شیرینی میدم هم تو به من خوبه؟!!!!
قرار منصفانه ای گذاشتم ها.
خوش باشی.
یا علی




سلام! ممنون.
اولا که جریمه تاخیر من چی میشه؟!
بعد فرض محال محال نیست دیگه نه؟! آخه تو کی میای تهران و تهران هم آروم میگیری که من هم وقتم آزاد باشه که با هم قرار بذاریم؟! :دی

ما در خدمتیم!
یا علی
التماس دعا
ازدواج مانع کارتان نشود
"جوانانی که مشغول کاری در راه خدا هستند، با گرفتن همسر، با ازدواج،‌ نباید کارشان را متوقف کنند."
19/9/1376

به خودم گفته بودم که حالا حالاها جایی کامنت نمیذارم ولی این یکی خیلی فرق داره.....

گفتم هم یه تبریکی گفته یاشم ، ایشالا برای هم بمونید تا آخرش.....

هم یه التماش دعا چون شما دیگه 100 %تون تقریبا کامل شد.....
ایشالا مبارکه


یاعلی




ان شاءالله بهتر بشیم...
لطف کردی
کلی فکر کردم تا یادم اومد کی بودی!
:)

یا علی.
مباااااااااااااااااارک داداشی




تبریکات باشه واسه فردا سید!
:)

ممنون
نام ما هم بیاید در این دفتر ...




نام شما تو دفتر دل ماست، بعله!
ممنون دوباره!
يكشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ، ۲۱:۳۶ وب‌گردِ ول‌گرد
آقای شیوازاد تا حالا اسم و فامیل خودتون را توی گوگل سرچ کردین...؟؟

از شماره موبایل تا آدرس منزل و اسم مدرسه و دانشگاه در میاد به راحتــــی....



بیشتر مراقب باشید!




از خدا که پنهون نیست، از بنده ی خدا چه پنهون؟!
:))
تف به ریا! تلفن که واسه مسافرت جهادی اومده توی نت، که اگه قراره یه نفر یه پولی کمک کنه به جهادی، اشکال نداره، بذار ما لو بریم!
آدرس هم واسه جمع مومنین بوده و مونده! واسه خیلی قدیمه!
ما که ... پیشونی سفید هستیم! :دی


بادمجون بم آفت نداره رفیق!
ممنون.
سلام علیکم و رحمة الله
تبریکات مرسوم که پیشاپیش خدمتتون واصل شده امّا...
آخرش دستم رفت که اینجا هم چیزکی بنویسم .... "برای ثبت در تاریخ":
میدونی الان دقیقاً احساس این مادرا رو دارم که دختر شوهر میدن!!

ولی انصافاً به اثرات استجابت دعا، در این مواقع بیشتر پی می برم( پله های مسجد..پله های مسجد...)
بدون که، تو هم بارت برای دعا و اقدامات لازمه جهت تزویج عذّاب خیلی سنگین تر شده ها .
اینجا چی دعا کنم برات؟!!(ون) که بمونه - همون حرف همیشگی-

«ان شاءالله به حق جدّم همون طور که زندگی رو در سایه‌ی تقوا شروع کردید همون طوری هم ادامه بدید، تا ... بهشت .»




اصن من فدای جدّت و پدران پاکت بشم سید عزیزم!
سلام
همین که اومدی و نوشتی ممنون...

الان تک تک شب ها و روزهایی که توی خیابونا صحبت می کردیم، مخصوصا دم خونه صادق!، پله های مسجد (و ما ادراک ما پله های مسجد!)، شاکی شدنت از دست "این روزها"، جلوی در گندمک و .... همه ش اومد جلوی چشمم!

ما دعا کنیم یه کربلا شما بری شاهکار کردیم! بقیه ش خودش درست میشه...

کی میشه من دست تو رو بند کنم! الان واقعا هیچ کدوم از نگرانی هایی که قدیم داشتیم برای تو رو ندارم! (بماند...!)

ممنونتم. دعامون کن هنوز...
دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ ، ۰۷:۰۵ محمد رضا مقدم فرزند احمد
مارا چه به سایه و آفتاب و مهتاب و ...
ما خیلی خارجی باشیم میشیم رضا.م :)




جدی!؟
چه خوشحال شدم که شناسایی شده یه نفر ناشناس!
آقایی!
:)
سلام علیکم
وقتی دو روح مؤمن، همه ی بودنشان را، زیر سایه ی خدا
به شراکتی عاشقانه می برند،
آسمان پایین تر می آید
دست خدا روی دست هایشان می نشیند
ستاره ها هبوط می کنند روی سفره ی دلشان؛
زمینشان آسمانی تر می شود
آسمانشان خدایی تر
قصد تکمیل نیمه ی دیگر دین در میان است
و این همه را باید به تبریک و شادباش، ضیافت گرفت
تبریکات و آرزوهای مرا پذیرا باشید برای این تولد دیگر
نور علی نور است دیگر
مبارکا باشد إنشاءالله
برای حضرتتان و بانوی گرامی، آرزوی تداوم خوشبختی الهی و فرزندانی صالح
زیر سایه ی عنایت مولای همیشه حاضرمان دارم
برقرار باشید




ممنون بابت همه ی کلمات و همه ی دعاها!
موید باشید!
سلام
حقیر بارها حضوری و اسمسی و تلفنی پیش از این تبریک عرض کردم لکن خواستم نام ما هم در این جریده ثبت شود لذا اولا تبریک میگم و ثانیا آرزو میکنم مثل زمان مجردی ما رو تحویل بگیری:) و ثالثا میخوام دعا کنی که ما هم زودتر ....
برای بحث شام و شیرینی هم که خودت میدونی ...
واسه کارهای عقد و عروسی هم علیرغم مشغله هام در خدمتم. اینقدر تو این مدت سر کارهای مختلف بهت گفتیم ایشالا عروسیت که اگه جبران نکنیم مدیون میشیم!
انشاءلله این تزویج برای شما مقرب باشد و شما برای هم "نعم العون لطاعت الله" باشید
خلاصه تبریکات طولانی مرا بپذیر ای دوست و الگوی همیشگی جهاد!
یا علی مدد.




سلام!
شما عزیز دلی برادر! هندونه هارو کی جمع کنه از رو زمین؟!

سعید یادته دیگه عروسی ش؟ هیچ کدوم نبودیم کمکش کنیم! اینقدر هم بهش گفتیم ان شاءالله عروسیت جبران کنیم!

این بلا رو سر ما نیارید!
حبیبه‌‌‌‌‌‌‌‌ای از دیار حبیب..مبارک باشه قدومش..مبارک باشه

چقدر بی خبر!!!!!!!!!!




واقعا!!
ممنون
دوشنبه ۵ دی ۱۳۹۰ ، ۱۷:۰۳ سید مهدی حسینی داورانی
بیا!
اینم برای رضای دل صاحب مجلس
و ثبت نام در طومار علاقه مندان جنابتان
,ولی بازم بگم ما شله نمی خوریما!!
:D




سید...
سید...
سید...
!
تو همون پیتزای هیئت محمد تی رو بخور!
تبریک عزیز
سید عباس خوب مچتو گرفته بود
ان شاءالله زندگیتون پر نور!




به به! علی آقا!
سیدعباس!! اشتباه گرفته بود! :دی
ممنون.
ان شاءالله!
سلام
ان شاء الله من و تو همدیگه رو می بینیم!!! ولی بیا قرارو یه کم عوض کنیم!
بیا یه وقت باشه که من و تو و مصطفی یه دو ساعت همدیگ رو دیدیم اون موقع!
قبوله؟! :))))
یا علی




سلام
باشه! ان شاءالله
یا علی
سلام.
البته باید تلفنی عرض ارادت می کردیم ولی خب می دانم سرتان شلوغ است و در حال تأیید آثارید!! این است که تبریک تایپی و دیرهنگام ما را بپذیرید. ما هم به یک شیرینی تایپی بسنده می کنیم.




سلام!
ممنون بزرگوار!
ان شاءالله دوستتون دعوتمون کنند قم، مفصل شیرینی در خدمتیم! چرا تایپی؟!
:)
سلام امیرحسین
هرچند قبلا توی شرکت یه بار بهت تبریک گفتم ولی باز هم صمیمانه بهت تبریک میگم
ما رو هم دعا کن!
میگن دعاهای افراد متاهل بهتر و زودتر مستجاب میشه
منتظر دعاتیم ها
:دی




سلام ابوالفضل جان
ممنون.
ان شاءالله
ما هم منتظریم!



التماس دعا ..




:|
هم چنین
سلام علیکم
تبریک عرض می کنم

خیلی عجیب است!
این اواخر، دو تن از دوستان ما هم چند روزی غیبشان زده بود (یکی هم دانشگاهی و یکی نِتی)
سراغ گرفتیم، فرمودند اشتغال به امر خیر داشته اند!

خدا به ما رحم کند با این رفقایمان!

سعادتمند باشید انشاءلله




سلام
ممنون

عجب!!!!

ان شاءالله رزق همه جوانان!

ممنون. التماس دعا!
ماکه شمارو کم میبینیم،فقط مشتری پرو پا قرص وبلاگتون شدیم،ولی تبریکات ما را پذیرا باشید
در پناه حضرت حبیب
ان شاءا...




چه سعادتی دارید که کم می بینید بنده رو پس!
ممنون
ان شاءالله.
یا علی.
سلام
باز مثل هر روز هوایی بهشتم بهشتی که حالا دیگه نزدیک دو ساله نرفتم!
تا پنجره باز شد چشمم خورد به "چشم هایش"
خواستم بیشتر بدانم ...

تبریک اول به مادرم زهرا سلام الله علیها
...
تبریک آخر به فرزندان مادرم زهرا سلام الله علیها




سلام
چه قشنگ نوشتی!

ممنون !
درّه‏ای می‏دانم؛
شیب تندی دارد،
و زلالی که ز برفاب افق می‏آید...
در سراشیب همین درّه سحر می‏روید،
آب و آیینه و باران و سحر در این جا،
همگی؛ یک رنگ‏ند...

پله پله و با هم، برسید تا نهایت کمال، تا صبح امید... ان‏شاءالله :)‏
برکت جاری باد بر زندگی تان و خوشبخت و سعادت مند باشید الهی :)




ممنون
لطف کردید اومدید بالاخره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی